01 Nov 2017

De ce sa amani sa tratezi amanarea de la tine din firma?

 


- Stiai ca
 amanarea este unul din cele mai mari costuri invizibile pentru o companie?

- Stiai ca, conform unui studiu realizat pe 10000 de angajati , aparut pe situl CNBC s-a relevat faptul ca in medie un angajat iroseste peste 2 ore pe activitati care nu au legatura cu jobul lui, asta insemnand un sfert din timpul lui total de munca?

- Stiai ca, conform unui studiu Ernst&Young , 55% dntre angajati au spus ca frecvent sunt distrasi la locul de munca si 34% au spus ca petrec mai mult de un sfert din timpul lor pe lucruri si activitati care nu tin de jobul lor. Fiecare din aceste doua procente se reflecta in amanari care costa foarte mult companiile.

De asemenea Dr. Yseult Freeney, director al Organisational Psychology at Dublin City University, in urma programelor pe care le-a derulat, confirma ca in organizatii este extrem de dificil pentru angajatii care au ca si valori disciplina si respectarea termenelor si angajamentelor sa lucreze cu angajati care nu au aceste valori, aceasta fiind o cauza a multor tensiuni si frustari in companie. Acestea sunt doar cateva din motivele care ar trebui sa ne determine sa acordam o importanta sporita amanarilor la nivel personal (unde este cazul) sau la nivelul firmei pe care o conducem.

Daca ar fi sa rezumam doar cateva consecinte ale amanarii acestea ar fi:

  • Costuri mari dar invizibile pentru companie
  • Pierderea de oportunitati
  • Ratarea unor obiective
  • Afectarea reputatiei
  • Tensiuni in firma
  • Etc.

Prin urmare nu mai amana si participa la un workshop la micul dejun organizat de Clubul de Afaceri Top Club care va avea ca tematica Amanarea - Cum gestionam amanarile, Cum putem controla factorii care influenteaza amanarea, Care sunt cauzele amanarii, Instrumente de gestionare a amanarilor la mine personal(daca este cazul) si respectiv in cadrul companiei.

Workshop-ul are un puternic caracter interactiv, in care oamenii de afaceri participanti vin si impartasesc exemple si situatii reale din activitatea lor.

Data: Miercuri 1 Noiembrie de la ora 9-11 la Hotel Onix in Cluj-Napoca

Workshop-ul este GRATUIT se achita doar consumatia restaurantului direct la Hotel care este de 25 Ron/pers.
Trainer: Cristian Fertea   www.cristianfertea.ro

Pentru eventuale alte intrebari : 0740-336174 sau email office@topclub.ro

ATENTIE: Numarul de locuri este limitat ! 

 Completeaza formularul de mai jos si REZERVA UN LOC LA WORKSHOP:

Category: 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.