04 Oct 2017

 

Cum iti poate fi ruinata imaginea firmei sau a ta personal in numai 24 de ore?



Stiai de aceste statistici care ne influenteaza in ziua de azi afacerile?

  • 86% din cumparatori sunt influentati de comentariile negative de pe internet
  • 24% dintre adulti au postat comentarii online despre un produs sau serviciu pe care l-au achizitionat
  • 68% din clienti au incredere in comentariile pozitive?

Iti poti imagina cum ar fi ca imaginea pe care ai construit-o sau vrei sa o construiesti sa fie distrusa in numai cateva saptamani sau chiar in numai 24 de ore, prin postarea unor comentarii negative la adresa ta sau a firmei tale? Comentarii care pot venidin partea clientilor tai, a competitorilor tai sau chiar a fostilor tai angajati ?

Cunosti oameni si situatii in care oamenii au spus sau spun ca "Mie nu are cum sa mi se intample, pentru ca...."  si apoi ... li s-a intamplat?

 

De altfel si organizarea acestui workshop vine de la nevoia, solicitarea a unui membru al Clubului de Afaceri Top Club, care m-a intrebat : Nu putem sa organizam un workshop pe tema cum sa gestionezi comentariile negative care apar pe internet, intrucat am cativa clienti care aproape ca si-au pierdut afacerile din cauza comentariilor negative aparute pe internet?

Si astfel am organizat acest workshop care sa acopere un spectru mai larg din ceea ce inseamna managementul reputatiei online dincolo de comentariile negative care pot aparea pe internet.

 

Nimanui nu ii place o un comentariu negativ si, în calitate de proprietar al unei companii, e important sa pastrezi o reputatie pozitiva in mediul online. Din pacate, se pot intampla greseli, erori sau poate chiar rea intentie din partea cuiva, iar la un moment dat veti primi o recenzie online negativa. Ce poti face in aceasta situatie? Dar daca cineva deruleaza in mod intentionat o campanie de comentarii negative la adresa ta?

Viteza de propagare a unui comentariu sau a unei campanii negative este atat de rapida in mediul online incat, daca nu esti atent, iti poate ruina imaginea si implicit afacerea.

In numai 24 de ore mii sau poate zeci de mii de oameni pot lua contact cu acele comentarii negative iar tu sa nici nu sti de ele!

Mi s-a intamplat mie din partea unui concurent, s-au intamplat la altii din partea unor fosti angajati, etc.

Tu esti pregatit sa reactionezi rapid in cazul unor astfel de comentarii? Stii ce ar fi cel mai important lucru de facut?

Sau faci parte din categoria celor naivi care considera ca in cazul lor fac totul perfect si ei sunt perfecti si nu ar fi motive sa apara comentarii negative, fara sa constientizeze ca cineva, poate chiar concurenta, ar putea sa o faca intentionat si in mod rauvoitor?

Pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnici si metode de a contracara si gestiona comentariile negative la adresa ta sau a firmei tale te invitam la workshop-ul organizat de Clubul de Afaceri Top Club care va avea loc pe data de 4 Octombrie 2017 la Hotel Onix (Casa Onix) de la ora 9 la 11.

Pentru a participa completeaza formularul de mai jos:

Category: 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.