Idei de dezvoltare a produselor

Ori de câte ori doriți să creați un produs nou, fie el fizic sau digital, prima întrebare ar trebui să fie despre problemele pe care doriți să le rezolvați. Când vă concentrați mai întâi pe soluțiile la probleme, restul procesului de dezvoltare este mult mai ușor și, de asemenea, este mai ușor să comercializați soluții decât produse..

 În primul rând, veniți cu o listă de probleme pentru publicul pentru care doriți să creați o soluție. Apoi, după ce știți care este soluția, vedeți cine altcineva a creat o soluție similară. Folosiți ceea ce identificați ca și realizat deja,  pentru a descoperi unde sunt lacunele în idei, astfel încât să puteți adopta o soluție mult mai bună.

Studia-ți publicul, concurenții și orice autoritate în domeniul industriei pe care o putețți identifica. Luați întotdeauna  o marjă suficientă de timp pentru a vă planifica dezvoltarea produsului. După ce ați găsit soluțiile altor personae sau altor companii  puteți începe să puneți întrebările potrivite pentru a afla direcția dezvoltării produsului dvs.


Întrebări a căror răspunsuri pot oferi idei

Iată câteva întrebări de abordat atunci când creați produse noi și trebuie să veniți cu idei:

 Ce înlocuitori puteți crea pentru asta? - De exemplu, dacă îi înveți pe oameni cum să mănânce o dietă vegană, poți oferi înlocuitori ai produselor obișnuie precum lapte de plante și brânzeturi din plante pentru a te ajuta.

 • Ce soluții puteți combina pentru a-l face mai valoros? - Dacă aveți deja câteva soluții pe care le oferiți, cum puteți să le reambalați, reasamblați sau să le combinați pentru a le face mai valoroase?

 • Cum poate fi adaptată această soluție pentru a funcționa pentru mai multe lucruri? - De exemplu, dacă ați creat o carte electronica (E-Book) cu un curs bazat pe text, o puteți adapta pentru a funcționa într-un alt mod, cum ar fi transformarea cărții într-un videoclip și cursul într-un test?

 Cum poate fi utilizată această soluție pentru alte motive? - Uneori creați o soluție pentru un singur lucru, dar poate fi folosită și pentru alte lucruri. De exemplu, dacă aveți un curs despre Cum să începeți o afacere cu asistent virtual, îl puteți schimba în Cum să începeți o afacere de proiectare web cu doar câteva adăugiri și schimbarea cuvintelor cheie.

 • Cum poate această soluție să fie reformatată, redefinită, rearanjată sau inversată? - Ori de câte ori puteți schimba modul în care este prezentată soluția (a dvs. sau a altcuiva), aceasta poate apărea ca și cum ar fi un produs complet nou.

 • Cine este clientul care dorește și are nevoie de acest produs? - Trebuie să puteți descrie cine are nevoie de soluție și de ce. Ar putea exista mai multe nișe care să aibă nevoie de ea.

 

După ce ați făcut câteva ședințe de brainstorming-uri în care să identificați câteva soluții noi posibile și îmbunătățiri la problemele pe care le-ați descoperit, începeți să testați ideile cu publicul dvs. si abia apoi treceți la implementare.

Când îți faci timp pentru a identifica noi produse , nu se știe niciodată, ai putea crea următorul produs vedetă cu care poți domina piața în moduri la care nu te-ai gândit  niciodată.
 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.