Nu juca jocuri de noroc cu afacerea ta

Nu incerca doar sa conservi, dezvolta-te continuu . Tu sau afacerea ta.

O afacere ori creste (se dezvolta) ori descreste. Este doar o iluzie ca isi poate conserva pozitia.

La fel tu ca manager proprietar ori evoluezi ori involuezi nu exita mentinere.

Nu exista stagnare, conservare pe o anumit pozitie pentru simplul motiv ca piata, concurenta sau chiar cumparatorii evolueaza. Ca sa nu mai vorbim de modul in care se raporteaza angajatii la un angajator.

Chiar daca la un moment pare ca totul e in regula daca nu evoluezi te vei trezi intr-o zi ca nu vei sti ce s-a intamplat cu afacerea ta , cu piata sau cu angajatii tai. Iti vei spune cum de nu mia am rezultatele pe care le aveam mai ales ca eu intotdeauana am facut asta si asta , am actiionat in ceste fel si in acest fel si totul a fost bine., afacerile au mers excelent. Probabil ce se intampla in Romania e de vina. Si asa este ce se intampla in Romania e de vina pentru simplu motiv ca romania d.pd.v. . al modului in care se fac afaceri, al modullui in care piata intereactioneaza cu afacerile , a percpeptiei angajatilor , evolueaza.

Problema e ca tu ai ramas in urma nu ca piata a evoluat, ai incercat sa conservi cunostintele tale, modul in care actionezi si gandesti si ele au fost excelente la un moment dat insa acum ele sunt depasite nu mai produc aceleasi rezultate.

Ne place sau nu ori evoluam si ne dezvoltam continuu ori involuam.

Performanta in orice domeniu se face cu un antrenor. Tu ai un antrenor personal? Un coach? Un consultant cu care sa lucrezi? In cadrul Clubului Top Club am vazut diferenta si evolutia firmelor sau a proprietarilor de afaceri care au beneficiat de asistenta unui coach sau a unui consultant din cadrul Clubului de afaceri.

A trecut, cred eu vremea proprietarilor de afaceri singuratici, atoatestiutori.

Marketing-ul tau intern si extern ar trebui sa fie prioritatea ta numarul 1.

Daca nu aduci marketing-ul pe locul 1 in topul prioritatilor firmei tale cel putin adu-l in top 3 prioritati .

Azi fara marketing oricat de bune produse sau servicii ai avea e doar joc de noroc sa rezisti in piata pe termen mediu si lung (asat evidnet daca nu detii monopuu pe o anumita piata.